jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Ny start Nya möjligheter:)

Kategori: Allmänt

Mycket har hänt sen ja skrev sist. Tappade gnistan ett tag där ett tag med skrivningen
men hoppas att ja har fått tillbaka den nu när det händer så mycket i mitt liv:)
Min systers dotter Lowa har just börjat ta sina första steg:) 9 månader e den lilla skrutten nu:)
Jag har fått mitt efterlängtade körkort och bil:) Inget mer sittande på skolan tidigt på morronen:)
Min bror och hans sambo/fästmö väntar sitt första barn som beräknas komma i Januari:) Ska bli så kul att få en liten till i familjen:)
Dante har varit på sin första jaktkurs och allt gick över förväntan:) Jätteduktig var han så vi kämpar och är i skogen med honom så ofta vi kan:)
Jobbar fortfarande på Thon hotell som kock på helgerna och under sommarna:)
Går sista året med så det vankas snart studenten:) Kan ju säja att jag längtar något oerhört mycket till det
samtidigt som de kommer bli så sorligt.
En i klassen har jag gått i samma klass med i 7 år.
Kommer kännas otroligt konstigt att inte träffa honom något mer.
Men jag försöker att umgås med mina vänner så mycket jag kan och hinner:)
Som Sandra och Rebecca:) Skulle nog inte skratta lika mycket om ja inte hade dom i mitt liv:) Tack för att jag har dom:) Livet blir så mycket bättre med vänner:)
Nu får kvällen avslutas vid tven med ipren och vatten jäkla huvudvärk.
XOXO
Jag och Sandra laddar upp inför Charlottakvällen:)
 
Jag och min underbara Bästis Moa känt varandra så länge en kan minnas:)

 Vi är riktigt sjuka men vi är oss själva i alla fall:)
 
Jag, Sandra och Rebecca:) Got to love us;)
 
Ett litet collage från sommaren:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: