jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Dec. 07, 2012

Kategori:

då var det fredag igen då:) blir att jobba helg sen har vi stängt för julen:) älskar december månaden:) mörkret går mot det ljusa, doften, färgerna och bara vara med de som man älskar:) det jag tycker är jobbigast är att jag saknar mina änglar som är i himmelen:( jag önskar att dom kunde vara med:( men de är alltid med oss... i våra hjärtan:) till måndag börjar vi med julbord på skolan ska bli så roligt:) allt är hemma gjort:) kommer nog bli en riktig höjdare:) julborden har vi bara v50:) med det så menas att många vill äta hos oss:) vi har runt 60-80 personer varje dag under denna veckan så jag är nog trött efter den veckan:) nu så ska jag göra iordning mig och åka upp till mormor som har fyllt år och äta tårta:) ses till måndag:) XOXO


var bara tvungen att visa detta kortet som jag tog på Dante för nån dag sen:) han ser så rolig ut:) gose vovven det:)





han börjar bli ganska stor nu min lilla skatt:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: