jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Nov. 03, 2012

Kategori:

sa ju att jag skulle berätta om Stockholms resan:) men om jag skulle berätta om hela resan skulle jag få sitta länge med mobilen och skriva;) men en bild säjer väl mer än tusen ord:)


denna filuren stog mitt på gatan:) det äckliga är att de va en levande människa som såg ut som en staty:) va lite ruggigt:)

den stora anledningen att vi va i Stockholm var för att vi skulle se på Dirty dancing:) rekommenderar verkligen att åka på den:) super bra va den:) hade jag chansen skulle jag stanna och se den flera gånger om:)



när vi ändå va i Stockholm ville Moa åka sky view så det gjorde vi:) va ganska läskigt men otroligt häftigt än man kom högst upp:)

hotellet vi bodde på (Rica hotel) hade en vinterträdgård:) va riktigt mysigt att sitta där och äta frukost:) vi gjorde mycket mer:) men allt går inte att berätta:) XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: