jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Nov. 09, 2012

Kategori:

blev väldigt glad igår när jag kom hem och det var ett paket till mig i brevlådan:) blev så fäst i musiken och föreställningen så jag beställde hem Dirty dancing 1 och 2 plus skivan med alla låtar från första filmen:) så igår hade jag, mamma och syrran en mys kväll och tittade på Dirty dancing 2:)
man kan ju aldrig göra en tvåa och den blir lika bra som första filmen:) men denna hade sin charm på sitt sätt:) tycker det ser så roligt ut att kunna dansa så som dom gör:) skulle vara roligt att lära sig dom danserna:)
nu har jag äntligen en vecka kvar på praktiken:) ska bli skönt att komma tillbaka till skolan faktiskt:) trodde aldrig att jag skulle säja det:) Haha:) nu är det bara att åka buss i ca en timme sen är jag hemma och har helg:) men vet inte om jag kan säja att jag har helg när jag ska jobba både lördag och söndag:/
men man får trösta sig med att man har trevliga arbetskamrater som man arbetar med och att jag har en gosig vovve när jag kommer hem:) idag är han faktiskt ett halft år:) så han kanske får något gott för det;) snart hemma och då blir det att lyssna på bra musik:) trevlig helg:)
XOXO:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: