jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Tatuering:)

Kategori: Allmänt

jag är ett fan av tatueringar:) inga stora som täcker hela kroppen utan små:) jag skulle gärna vilja ha en tatuering:) men jag vet inte vad det skulle vara:) har väldigt lust med en text som typ Love:) men det blir ju allt vanligare att folk har just texten Love på handleden och då tycker jag att det inte är så roligt att ha texten överhuvudtaget:) men en text som jag inte tror många har är: Vous êtes belle:) som betyder du är vacker på franska:) jag tror att det är viktigt att flickor får veta att de är vackra för att dom är just dom och att de inte behöver ändra sig för någon:) ibland behöver vi bli påminda om det:) Om ni skulle ha en tatuering vad skulle det vara?:) kommentera för skojjs skull och se vad resultatet blir:)         XOXO:) 
 
                                                            
                    Typ så här skulle jag vilja ha den om det skulle bli av nån gång kanske inte i nacken:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: