jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Oct. 18, 2012

Kategori:

Då var man på väg hem från ett regnigt arvika:) det kan va lite drygt att sitta på bussen ibland :/ men som tur är har man Spotify på mobilen:) man kan aldrig få nog av musik:) ikväll ska jag till min kära syster på perfect home party om det är så det stavas;) så snabbt hem och äta lite och en snabb dusch sen iväg till syrran:) men jag hoppas att få kosa lite med Dante först:) om han orkar att vara stilla såpass länge;) han är som en mask som man sätter på en krok;) haha:D här en dag tog jag en titt på Dantes tänder och han tappat alla små framtänder uppe:) den sista tappa han medan jag kolla på tänderna:) guud va liten tand det va:) och nu är huggtänderna lösa där uppe lösa med:) tiden går så fort:) det var inte länge sen han var så liten så han inte tog sig upp i sin säng:) men nu är jag i Åmotfors så då är det inte länge kvar tills jag är hemma:) imorgon är det fredag sen är det helg och jag är ledig:) försök att förstöra den glädje om ni kan hihi:D XOXO


Kommentarer


Kommentera inlägget här: