jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Oct. 21, 2012

Kategori:

Söndag igen då:/ helgen går allt för fort:) men denna helgen har varit rätt bra:) i fredags innan jag åkte hem var jag inne och köpte ett nytt halsband till Dante för det andra har blivit för litet till honom:) ett rött blev det:) fick ingen bättre bild än denna:)

igår (lördag) var jag, pappa, Malin, Ola, Daniel, Olle, Marie, Anders och Johan & bowlade på rajjens:) självklart så förlorade jag:) men vi hade trevlig ändå:) när vi hade bowlat klart så beställde vi lite mat:) man blir lätt hungrig efter man har bowlat:)



Nu när jag vakna imorse va inte Dante i mitt rum:( men jag vissla lite så kom han som ett spjut ner till mig:) det är så mysigt att få gosa lite på morgonen:) idag har jag tagit på mig att laga middag så då blir det 3 rätters:)
Förrätt: kantarell soppa med krispiga bacon
Varmrätt: älgbiffar med klyftpotatis och blåbärsås
Efterrätt: har jag inte bestämt än:) ha en bra jag XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: