jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Dante och änder

Kategori: Allmänt

Hej alla glada :)
Nu ligger jag äntligen i soffan och får slappna av:) lite iallafall:)
Dante tycker inte att det är roligt att ligga still, han vill bara ut och kolla om det finns någon pippi i trägården:)
När mamma och jag kom hem från arvika i torsdag så berätta pappa att Dante hade ställt sig för sädesäla:)
Det var synd att jag missade det :( men det är nog inte sista gången han gör det:)
Idag har jag jobbat :) men jag har problem att ta mig ur sängen på morronen:(
Mamma kom och väckte mig i morse men självklart så orka jag somna när hon gick :(
Men jag vakna av att nån butta på sängen eller ja Dante ville upp och kosa innan jag skulle åka :)
Det var vekligen tur att han kom och väckte mig min lilla kosegris:)
Igår var pappa och Dante ute och gick en promenad till ett tjärn som det finns änder i, Dante tyckte bara att dom var orättvista när de bara var i vattnet hela tiden :)
Till tisdagen åker jag, pappa och Dante till farbror doktor i arvika och får 12 veckor vaccination :)
Här kommer några bilder som pappa tog när han och Dante var ute och gick:)
 
 
 

 men jag vill ha med mig en hem ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: