jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

lantliv:)

Kategori:

idag har jag varit hos min farmor hela dagen:)farmor fyllde 95 år i augusti:) hon bor kvar på en liten gård som hon har bott på i allafall 40 år:) men jag trivs alltid lika bra när jag kommer dit:) jag har alltid gillat gårdar:) skulle vilja ha en liten gård med några kor, får, katter, häst och självklart hundar:) mycket jobb med gud va mysigt:D tänk bara en sommardag, solen steker i ansiktet, du hör korna råmar och man känner doften av sommar:) solen stekte inte idag men min kusins kvigor råma iallafall:) Jag, Dante och min faster Margareta tog oss en skogspromenad:) det var riktigt blött men det var en härlig luft:) när klockan blev 15.15 åkte vi till mitt kusinbarn som fyllde 13 år förra helgen så hon hade kalas idag:) det kom många av hennes släktingar med som har barn, så ja det blev ganska hög ljudnivå:) när jag kom ut till bilen blev det så lugnt och skönt:) det var som nån hade stängt av en cd som stog på full volym:) men sitter jag hemma i soffan och laddar upp inför skola imorron:) här är några mysiga bilder från idag:) XOXO







Kommentarer


Kommentera inlägget här: