jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Lite om mig:)

Kategori: Allmänt

Jag är 17 år och går i åmotfors på restaurang och livsmedels programet:) Mitt andra år där nu och jag storm trivs:) När jag var mindre bakade jag varje dag, men bara kladdkakor:) Hehe:) Men nu så har jag gått upp ett par nivår och lagar hellre mat än att bakar:) Fast det kommer fram en kaka lite då och då:)
När jag inte är på skolan så är jag gärna med vänner, familjen eller busa och tränar med Dante<3 :)
Mitt största intresse är nog djur:) Gillar de flesta djur förutom ormar och ödlor:(
Hundar har alltid legat mitt hjärta varmast:) Min pappa och farfar hade en kennel som hette SkogsKompis:) Så det ligger nog i arv att jag vill ha en kennel med:) Fast de hade drever och det vill inte jag ha:)
Om ni har läst mina äldre inlägg så har ni läst att jag inte vet vilken ras jag skulle vilja ha heller:)
Gordon setter är ett bra alternativ:)
Om allt går som det ska så ska vi ha Dante till avel och då vill jag ha en av hans valpar:)
Har ni något fler förslag på någon ras som man skulle kunna ha kennel av så kommentera gärna, blir bara glad om ni gör det:) Förutom att ha en kennel är en dröm att starta en restaurang:) Inte något jättestort utan något mellanstort:) Med hårt arbete kan det bli sant med:) Båda drömmarna:)
Men nu får jag gå och göra något förståndigt istället för att sitta vid datorn;) 
 
    Ha det så bra och kramar till er alla:)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: