jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Min sötnos:)

Kategori: Allmänt

Igår var Dante hos vetrinären och fick sin 12 veckors vaccination och allt gick jättebra:) 
Han var mer för att kolla allt som fanns i rummet än för vetrinären med den läskiga sprutan;) Jag tror att jag spände mig mer än va han gjorde :P Jag hatar sprutor tycker inta alls att det är trevligt:( Jaja men vi vägde Dante när vi ändå var där:) 7.5 kg väger han nu våran lilla spillevink:) Alva sov sista natten till idag hos:) Har varit mysigt att ha henne hos oss och Dante har varit på henne ett ex antal gånger för att få henne att börja att leka:) men det var inte så lätt:) Alva tyckte bara att han var jobbig så hon tog honom två gånger som var väldigt nyttigt för honom:)
Han försökte att söka efter en som kunde rädda honom men från Alva, men hon kom fram till honom och visa att hon inte mena något illa bara att hon var trött på honom:) 
Eftersom Alva åker hem idag så tar jag med mig båda hundarna och går en liten runda så de får springa lite fritt och träna att gå i koppel:) 
Här är några läckra bilder från gårdagens promenad:)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: