jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Sep. 19, 2012

Kategori:

Hej svejs:) nu testar jag att blogga från min nya app på telefonen:) och det verkar som det gick bra:) Idag har det varit full rulle ända från 06:00 imorse tills nu:) så nu tar jag igen mig lite på soffan från gårdagen och innan vi ska till min syster och äta räkor:) Igår var jag på skolan först fram till 15:00 och sen iväg & jobbade lite:) ingen ro ingen rast här inte;) men nu behöver jag inte jobba föräns den 29/9 igen:P lite synd men
jag har skolan och de ringer troligen in mig nån gång till;) det är roligt om man kan blogga från telefonen på ett enkelt sätt, för jag har ju alla fina bilder på Dante i telefonen:) Här är några bilder:) (om det går)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: