jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Sep. 21, 2012

Kategori:

idag har vi haft invigning av mina ny träningsbyxor:) jag, moa och Dante gick en tur på en skogsväg så Dante skulle då springa av sig lite:) var riktigt härligt att gå i detta väder:) Dante kommer säkert att få gå en gång till med pappa lite senare ikväll:) imorse kom Dante ner och väckte mig vid 7.30 första gången sen gick han upp till pappa som skulle och jobba:) sedan kom han ner till mig igen:) inga sovmorgnar här inte;) men det är faktiskt värt det plus att man får mer gjort av dagen:) men nu ligger både jag och Dante på kökssoffan:) han blev lite trött så han tog med sin favvo leksak som han har fått av mig och la sig och somnade:) här är några bilder från dagen:)



Dante med sin favvo
leksak i högsta hugget:)

pippi i näsan tro?:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: