jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Sep. 30, 2012

Kategori:

Då va de söndag igen och imorgon är det 1 oktober:) tänk att det går så fort?:) igår blev Dante 16 veckor:) jag vet inte vart tiden tar vägen längre:) han har blivit så stor nu och tar den plats i sängen han behöver;) men igår kväll/natt vakna jag av ett ljud:/ jag trodde de va dante som fes något oändligt:P men han snarka bara och den som har snarkande hundar vet att det är ganska svårt att somna om till en snarkande hund;) Igår var vi på 30 års kalas:) det var mycket trevligt och Dante var självklart med och kollade läget:) jag blev imponerad av att han låg kvar på sin plats som vi hade sagt till honom att göra fast det kom mycket folk förbi honom:) otroligt snäll och börjar bli lydig;) Idag fyller min systers pojkvän/sambo år så vi ska på kalas idag med:) här tar vi det inte lungt om det inte behövs haha;) Nu på morgonen har Dante kört fullspid på leking medans jag låg på soffan i köket:) men nu är han lite trött och kosesjuk så jag njuter av det:)
Här är kommer lite härliga bilder:)


mys på morgonen är inte fel<3

eller bus:)

grattis på födelsedagen Ola:)

detta är gårdagens värdinna/ födelsedagsbarn som jag nämde förut:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: