jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Fjällen:)

Kategori: Allmänt

Då va helgen slut och skola imorron:) Fattar inte att jag fortfarande är trött efter en veckas ledigt:) hade gärna varit ledig en dag till och bara sovit hela den dagen:) Blir inte mycket till sovmorron när Dante vaknar:) Antingen kommer han och nafsar mig i fötterna och drar av mig täcket eller hoppar upp och lägger sig brevid mig:) Det får nog bli en ganska tidig kväll känns de som:)
Ja sa ju att ja skulle lägga ut lite bilder från familjens fjällenresa:)
 
 
Dante väntar på Bosse, Elisabeth och Moa ska komma så vi kan åka:)
 
Dante gjorde sig bekväm för bilresan:) mamma kanske har en annan tanke om de:)
 
Halva resan gjord de firas med fika:)
 
Då va vi framme men hyttan va inte färdig städad så vi hitta oss en skön solvägg:)
 
Och Dante fann en mysig famn:)
 
Efter 1 timmes väntan så va hyttan klar:) Detta är utsikten från balkongen och precis bakom mig så va vardagsrummet:) Man njöt riktigt utav ha denna utsikt när man satt och åt middag:) 
 
Dante och Moa som precis kommit från en tur i spåret:)
 
Min farbror satt och njöt av solen:)
 
Så här låg Dante efter en tur i spåret...
 
Och såhär låg vi:)
 
Pappa har precis kommit från en skidtur:) Han trodde inte att solen skulle ta när han åkte skidor... där trodde han fel;)
 
Detta är dag 3 tror ja:) Kvällen före så hade vi ätit tacos och det blev lite över (som alltid) så vi tog med oss det ut på fjället:) Smakade riktigt gott:)
 
 
Nu går de undan:) Detta är dag 4 tror ja och detta är Bosse som var vår kock:) Ni kan se vad han lagar:)
 
Detta va vår sista dag i "gropen" :) De va en super vecka uppe i Sjusjön:) sol hela veckan, god mat och ett härligt gäng:)
Nu får ja nog gå och lägga mig om ja ska orka med morron dagen:) XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: