jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Kalas idag med:)

Kategori:

Ja då har man återhämtat sig från gårdagen:) fast det har inte gjort något så värst mycket idag:) men de är skönt att slappa med:) vi va en snabb tur till Malin och Lowa för att kolla på alla doppresenterna:) men hon skulle till Arvika så vi åkte till Niklas och kolla hur de gick med köket som de gör om:) det blir super fint hos Niklas och Sandra:) tycker att mamma och pappa också ska göra om köket men det är nog ingen risk att de kommer att hända:) när vi kom hem så la jag mig i mamma och pappas säng och slappa med Dante:) han somna på en gång på min arm och jag bara myste av det:) men efter ett tag så kom mamma in och sa att vi skulle till min morbror på kaffe och tårta:) jaha tänkte ja kalas igen:) men men vi va inte så länge:) så nu ligger ja och Dante å trängs i soffan:) imorgon e ja hemma och har hemmastudier:) ska bli så skönt:) Tills vi ses igen:) XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: