jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

nej inte sjuk:(

Kategori:

igår innan ja gick å la mig så hade ja jätte ont i magen:( ja va helt hundra på att de va min gamla trogna "vän" magkatarr som spökade igen:( men ja tog en Alvedon och hoppades på att de skulle gå över:) när ja vaknade hade samma jävla onda mage:( tänkte att de blir kanske bättre om ja reser mig upp:) sagt å gjort reser ja mig upp ur sängen och går upp till mamma och pappa:) men magen gick inte med på detta:( de va bara att ta sig en omeprazol (eller va de nu heter) och be pappa ringa till skolan och sjukanmäla mig medans ja gick mer å la mig igen:( när ja väl har lagt mig kommer Dante och kryper intill:) båda somna som två stockar på två sekunder:) vakna efter kanske två timmar och mådde lite bättre:) men har haft ont hela dagen:( suck:( allt ja ätit idag är 4 gafflar mos, halv kopp med a-fil och två rostade bröd:) roligt att magen inte ville ha mer... jättekul... hoppas att ja blir piggare tills imorron:) men som de känns nu så ser de mörkt ut:( men de positiva med denna dag e att ja har haft sällskap av denna busen som just nu värmer mina fötter:)

ha det bra till nästa gång vi ses:) XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: