jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Nytt projekt:)

Kategori: Allmänt

nu har jag funnit 2 nya projekt som jag jag vill starta:) Det ena är att göra iordning lekstugan så den går att vara den och leka:) Det är inte så mycket som behövs göras igentligen:) Men ett måste är iallafall att måla om där inne så det blir lite snyggare:) Och sen ska jag försöka mig på å göra denna:)
så himla häftig och snygg:) Måste bara hitta nån liknade bänk att göra om:) Kan redan se framför mig hur snyggt det kan bli:)
Det andra är att göra i ordning farmors hönshus så jag kan ta hem Fasaner eller Vaktel som sedan ska planteras ut:) Detta är ju ett lite större projekt så jag ska försöka få med mig min farbror på det:) Vore lite kul att testa iallafall:)
Hoppas att Bertil vill vara med på detta:) Är det nån jägare som har testat att föda upp någon av dessa fågelarter som kan ge lite tips och råd?:) Uppskattar verkligen era råd:)
Som ni ser har jag lite drömmar:) Men inget är ju omöjligt:) Lekstugan kan ja hålla på med under sommaren för den är det ingen bråska med:) Men när det gäller fåglarna så måste man jag nog ha lite mer planering:) Nu får det bli en tekopp tror jag och mysa mig ner i soffan med vovven:) Ha en fortsatt trevlig kväll:)  XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: