jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Snart alla hjärtans dag:)

Kategori: Allmänt

Då var de måndag igen:) har haft en ganska jobbig helg med farmor som har gått bort:( känns ganska tomt utan henne:( men som tur är har jag Dante som kommer och tröstar mig när ja mår som dåligast:) ganska otroligt hur djur ändå är:) snart är det alla hjärtans dag med:) den mest romatiska dagen på hela året:)

                                                     

vet inte om ja kan hålla med om det:) blir mest godis ätande:) som en vanlig lördag fast det är på en torsdag:) men vem vet kanske får en röd ros av en hemlig beundrare:) Väntar på att sista lektionen ska börja så jag kan få åka hem till min älskade vovve:) tänkt att ringa Moa när jag kommer hem och höra om hon vill med ut på gärdet och busa i snön med Dante:) Ikväll är det familjen annorlunda med:) det får vi absolut inte missa:) syns snart igen:) XOXO:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: