jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

Jan. 05, 2013

Kategori:

ja då va de nytt år och med det nya möjlighet till det man inte hann med år 2012:) det kommer att hända så mycket roligt under detta år:) klassen ska till Stockholm på skolresa, jag fyller 18, förhoppningsvis så får jag körkort, Dante ska ställas ut och jag ska bli moster:) det är nog ett av de ja ser fram emot mest:) spännande och roligt:) dessutom är det bara två veckor kvar innan vi får träffa lillen:) i maj åker klassen till Stockholm för att besöka riksdagen, kanske inte det man ser fram emot mest utan det är nog shoppingen efter:) i juli fyller jag 18 år så då blir det fest;) och före det en massa teori läsning för körkortet:) hoppas att jag klarar det:) allt blir så mycket enklare om ja får körkortet:) jag och min bästis Rebecca har också sagt att vi ska börja simma:) hoppas att det blir av och inte bara en massa prat:) mellan allt detta plus lite till kommer Dante och hans träning:) vi ska på utställningar, vi ska träna jakt och bara ha det kul:) detta är lite av det som kommer hända för mig under 2013:) ser fram emot ett toppen år:) här är några bilder från nyår:) ha det gött till nästa gång:) XOXO

vi lekte en lek då man kunde vinna ett paket och självklart vann vår granne Bo det:) blev han inte söt?;)

ja Moa älskar inte alltid att vara med på kort:) särskilt inte efter att hon har förlorat ett par gånger i kortspelet "dret göbbe":)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: