jthorangen.blogg.se

En glad och snäll värmlänsk tjej som älskar att vara nära sin familj och djur:) Har gått på restaurang skolan i Åmotfors och hoppas en dag att äga en liten gård med massa djur:)

lilla syster ställer upp:)

Kategori:

igår och idag har jag varit lite uttråkad:-) igår var ja ensam hemma fram till 15,00-16,00:) jag brukar tycka att det är skönt att vara ensam hemma:) få gå å greja utan att nån ska komma och lägga sig i:) men igår va ja så uttråkad så ja visste inte vart ja skulle ta vägen:) ja började tvätta kläder, städa rummet, va ut en tur och gick, bakade lite och tvättade lite till:) ja herregud jag har nog aldrig gjort så mycket nyttig på en och samma dag;)
idag var iallafall Dante hemma:-) men pappa tog honom snabbt föratt gå ut och gå:) jaha då var man själv igen:) men jag ställde mig och började baka till Malin eftersom jag är så snäll av mig;) bakade två olika sorters kakor och gick med dom till henne:) tror hon blev riktigt glad för dom för hon började äta direkt:) vi får väl se om jag måste ställa mig och baka igen snart;) efter det gick jag hem för att börja med maten:) det blev en mumsig köttfärslimpa med kokt potatis och pepparsås:) blev riktigt nöjd med den faktiskt:) även om den inte ser så god ut på bilden:)

imorron börjar skolan igen:) ska bli roligt att träffa alla igen:) och förhoppningsvis så ska jag och Rebecca å simma efter skolan:) skulle vara skönt om vi kunde börja simma nån gång i veckan:) vi får se hur det blir:) syns snart:) XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: